pátek 2. září 2016

Je nám teplo



Další tajemství rozluštěno.


V Estonsku jsem zastihla ještě pár posledních teplých dnů a vždy jak vykouklo sluníčko, viděla jsem chodit lidi s kopečkovou zmrzlinou. Ale kde ji vzali, když tady v ulicích nejsou žádné stánky, kde by se prodávala.


Věřím, že tohle by byl pravděpodobně neuvěřitelný risk, postavit si v ulici stánek a doufat, že bude aspoň polovina dní v měsíci krásných, aby byl nějaký zisk. Jenže léto bez zmrzliny by asi nebylo úplně ono.


Proto si Estonci opět poradili po svém.


Vyrobili si totiž kopečkovou zmrzlinu. kterou zavakuovali do obalu, jako klasický nanuk. Možná se to nezdá, ale když někoho s takovou zmrzlinou na ulici potkáte, nikdy byste asi nevěřili, že byla vakuovaná.


Jestli chcete tu nefalšovanou, narazila jsem v nákupním středisku Viru (Viru keskus) obchod Manhattan, kde si nějaký ten kopeček koupit můžete.



 
Tohle je fotka jogurtu v pytlíku. Prodává se v tomto vydání i mléko. Proč tomu tak je, nejsem si do teď jistá. Možná se jedná o nějaké ekologické pohnutky. Ale kvůli praktické stránce jsem si jogurt nekoupila.


Obchod Rimi mě příjemně překvapil těmito pulty, kde si nakupující můžou namíchat salát podle své chutě, přidat dresink či koření. Je možné si takto koupit i sushi.

Žádné komentáře:

Okomentovat